Vzorový formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží nebo vrátit zboží v zákonné době.

Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej

vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající):

(zde vyplňte za e-shop jméno a příjmení/obchodní firmu, adresu sídla a případně faxové číslo a e-mailovou adresu podnikatele)

Internetový obchod:               www.KoupitHned.cz  Roman Zelinský

Se sídlem:                                                         V Malém Háji 361,Odolená Voda, 25070

IČ/DIČ:                                                                                     76379183

E-mailová adresa:                                                     levny.shop@seznam.cz

Telefonní číslo:                                                                       774906869

 

(Následující požadované údaje doplní Váš zákazník)

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:        

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:             

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však

vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ) vrátit zboží v zákonné lhůtě. Požaduji vyřídit reklamaci ( vrátit zboží ) následujícím způsobem: (* zde je

třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o

opravu produktu a to nejpozději (v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů) nebo vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů bez udaní důvodů. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení ) emailem o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na

opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době

jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
  4. Jméno a příjmení spotřebitele:
  5. Adresa spotřebitele:
  6. Email:
  7. Telefon:

 (*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

  

 

 

V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)
Dne  (zde doplňte datum)
(podpis)
________________________________ ______
 Jméno a příjmení spotřebitel

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení